Esteu aquí
La ciutat revelada: 1a passejada fotogràfica

La ciutat revelada és un projecte comunitari de fotografia que combina l'exploració urbana amb l'aprenentatge i pràctica de tècnica fotogràfica.
El projecte inclou una sessió de tècnica fotogràfica, una visita a una exposició per inspirar-se, quatre passejades fotogràfiques (entre juny i octubre) i una sessió de reflexió i posada en comú. Com a tancament, es preveu la producció d’una exposició col·lectiva amb les imatges obtingudes, que es podrà complementar amb visites guiades o altres formats de difusió.
En aquesta tercera sessió, titulada "1a passejada fotogràfica", aprendrem a observar la ciutat amb una nova mirada: descobrirem els seus secrets i escoltarem tot allò que ens vol explicar. Ens deixarem inspirar per l’exposició de Masats que vam visitar a la segona sessió, i intentarem capturar imatges que reflecteixin la vida quotidiana de la nostra ciutat.
-
Accessible
Activitats relacionades

La Cocina de mi Vecina
Tipus: Proposta
Quan: 12/09/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Descobreix el CRAM! (Visita dinamitzada)
Tipus: Proposta
Quan: 13/09/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Salvem el dofí Ulisses!
Tipus: Proposta
Quan: 14/09/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)