Esteu aquí
Jugateca: Practiquem el Geocaching

Es tracta d’una gimcana d’orientació a l’entorn del parc mitjançant l’ús de les noves tecnologies, concretament l’ús de GPS de muntanya. L’idea principal es trobar els punts marcats amb les diferents coordenades GPS que ens portaran a descobrir llocs interessants dels parc així com els elements naturals més característics.
Es contemplaran totes les mesures preventives necessàries per al desenvolupament d'aquesta activitat donada la situació de pandèmia sanitària de la COVID19. La capacitat de l'aforament de l'activitat s'establirà segons les restriccions vigents en el moment de fer l'activitat.
La Jugatecambiental ofereix un munt de propostes per gaudir en família per aprendre moltes coses sobre els parcs metropolitans, la natura i el medi ambient, mentre juguem i fem activitats. Hi trobarem un punt d'informació del parc i el seu entorn i un espai de joc lliure.
Activitats relacionades
Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech
3r Plenari 23a Mostra d'Entitats 2025
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025 - 18:00 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Rituals de la veu, amb Anna Pagès
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025 de 19:00 a 20:00 h
On: Cèntric Espai Cultural