Esteu aquí
"Hippos", de Zum Zum Teatre i Quim Bigas

Tres hipopotams ballen, riuen, interaccionen amb la gent i la conviden a jugar. Més enlla, pero, de la diversió, s’amaga un missatge, el del respecte a la diferencia.
Per al seu debut en el teatre de carrer, ZUM-ZUM Teatre s’ha aliat amb Quim Bigas, artista pluridisciplinari, creador de nous formats i llenguatges per a la dansa; i de l’aliança ha sorgit Hippos, un espectacle familiar que dispara contra els estereotips que imposa la societat.
ZUM-ZUM Teatre és un projecte artístic per a la creació, producció i difusió de les arts esceniques per a tots els públics. Quim Bigas Bassart treballa en els camps de la coreografia, la dramatúrgia i la societat de la informació. Aquest últim any ha creat Crònica d’un espai de desgast amb FESTUCS.
Premi Moritz FiraTarrega 2018 a la millor estrena d’arts de carrer.
Aquest espectacle s'inclou dins de la Quinzena Metropolitana de la Dansa que té lloc del 13 al 30 de març, a 9 municipis de l'Àrea metropolitana de Barcelona
-
Accessible
Activitats relacionades
Setmana de la Dona: Caminada popular
Tipus: Proposta
Quan: 05/03/2026 de 09:15 a 12:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Setmana de la Dona: Concurs de jocs de taula
Tipus: Jocs
Quan: 06/03/2026 de 10:00 a 12:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Setmana de la Dona: Projecció de pel·lícula
Tipus: Cinema
Quan: 06/03/2026 de 16:00 a 18:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau