Esteu aquí
Hem trobat un niu de tortuga! Els animals marins i la platja

Podem trobar rastres de tortuga marina a les nostres platges? Què s'ha de fer si en trobem un? Les famílies, descobriran un rastre de tortuga marina, i conjuntament hauran d'intentar saber quins passos cal fer si fos un cas real. Cadascú tindrà un rol i una tasca a fer, i gràcies a l'ajuda de tots aconseguirem treure l'entrellat de tot plegat.
També descobrirem la importància de la nostra actuació com a ciutadans i com estan les tortugues marines al mar Mediterrani!
Per acabar, podrem visitar les instal·lacions del CRAM i coneixereu els animals que s'estan recuperant.
Destinataris: Ciutadans i ciutadanes de El Prat de Llobregat amb nens/es a partir de 5 anys (caldrà portar el DNI per acreditar que són del municipi)
Durada de l’activitat: 1h 45’ Capacitat: 25 persones
Cal fer reserva prèvia a: reserves@cram.org o al tel. 93 10 10 170 o a www.cram.org
Consulta totes les activitats de Compartim un futur, el Programa metropolità d’educació per a la sostenibilitat, i les que es realitzen als parcs i platges metropolitanes aquí: www.amb.cat/agenda
Activitats relacionades
Fem... Un hotel d'insectes
Tipus: Proposta
Quan: 23/05/2026
On: Plaça de Catalunya
Jugateca del parc Nou: 9è Bioblitz Metropolità. Ciència...
Tipus: Proposta
Quan: 23/05/2026
On: Parc Nou
Dia Mundial de la Biodiversitat als Espais Naturals
Tipus: Proposta
Quan: 24/05/2026
On: Aiguait de Cal Tet