Esteu aquí
Havaneres amb el grup Les Anxovetes i rom cremat

Les Anxovetes són un grup d’havaneres nascut l’estiu del 2013 a Girona. Cantat integrament en femení, el grup està format per l’anxoveta Tona Gafarot (veu greu), l’anxoveta Montse Ferrermoner (veu aguda/mitja) i l’anxoveta Marta Pérez (veu aguda/mitja), així com el guitarrista Salva Gallego, el contrabaixista Xevi Pasqual i el tècnic de so Xevi Salvatella, els seitons del grup.
Ofereixen un repertori d’havaneres clàssic i tradicional, maridat amb una bona guitarra i bon contrabaix, cantant amb frescor i sinceritat i assaborint cada tema.
Hi haurà degustació de rom cremat per a tots els assistents i s’organitzarà l’habitual rifa. I nou us oblideu de portar mocadors blancs, de paper o roba, encenedors i llumins!
-
Accessible
Activitats relacionades
Dinar de bucs
Tipus: Música
Quan: 28/02/2026 - 12:00 h
On: La Capsa
Book Clubbing #5: Retromanía. La adicción del pop a su...
Tipus: Música
Quan: 12/03/2026 de 19:00 a 20:30 h
On: La Capsa
Viu la clàssica! projecció de l'òpera "La Gioconda", d...
Tipus: Música
Quan: 13/03/2026 de 17:30 a 19:30 h
On: Cèntric Espai Cultural