Esteu aquí
Espectacle familiar: Só, de Xampatito Pato

Un personatge obsessiu, quadriculat i meticulós. Un ésser únic en la seva espècie envoltat d'un sense fi de caixes que escapen al seu control i amb les quals juga per donar forma al seu món.
Del caos sorgeix un univers delirant on inventa el riure, creant una bogeria còmica i transformant-se en un nou ésser amb una nova figura.
El malabarista gallec Jesús Velasco presenta una peça que és fruit de la recerca en una tècnica no massa estesa i menys com a punt de partida de tot un espectacle: els “cigar boxes” o malabars amb caixes.
Així, encara que l'obra conté malabars i manipulació amb altres elements, com pilotes o pilotes de rebot, seran aquestes caixes les que aportin una estètica, un fil conductor i un ambient a l'espectacle.
-
Accessible
Activitats relacionades
Tastet creatius: Cuina amb història
Tipus: Proposta
Quan: 14/05/2026 de 11:00 a 13:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Tancades
Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 14/05/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Club de lectura Enjoy Reading
Tipus: Lectura
Quan: 14/05/2026 de 18:30 a 20:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín