Esteu aquí
Espai de Propagació Gràfica (4): l'observació atenta

Taller vinculat a l'exposició en procés "Propagació Gràfica d'un Palomar" de Santiago Sepúlveda. Vine a copiar, imprimir, intervenir imatges i textos, i penjar-los a la paret, com a edició alternativa d'aquesta exposició que es planteja com un collage documental per mostrar molts punts de vista, diferents capes de la realitat, i també com la mateixa informació admet moltes combinacions depenent del muntatge i l'edició.
Sobre l'observació atenta
Cada sessió explora algun del temes que obre l'exposició, en aquest cas, l'observació atenta. Per poder sintonizar amb una vida aliena és necessari parar, observar i tenir curiositat. La sessió tractarà de portar a terme aquest excercici a través de l'escriptura com a eina relacional.
L'exposició de Santiago Sepúlveda al Centre d’Art Torre Muntadas discorre a partir d'una situació específica i complexa: l’enderroc d’un bloc d’edificis a la finca adjacent que amb el temps s’havia convertit en un hàbitat per a una població nombrosa de coloms. Des de l’exploració amb el mitjà gràfic, l’artista ens planteja si és possible tenir en compte convivències entre espècies per a imaginar altres relacions amb l’espai i la vida.
-
Accessible
Activitats relacionades

Els Castellers del Prat al carrer !
Tipus: Proposta
Quan: 25/04/2025 - 18:00 h
On: Pl. Sant Jordi

Zona Jove Primavera: grafiti en capses i puzzle gegant
Tipus: Proposta
Quan: 25/04/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: El Lloro, serveis de Joventut

3360 Syrinx
Tipus: Proposta
Quan: 25/04/2025 de 18:00 a 18:30 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/vestibul-de-lartesa">Teatre L'Artesà - Vestíbul de L'Artesà