Esteu aquí
Dijous teatre: "Pelucas en la niebla", un projecte de Cris Blanco
Pelucas en la Niebla és un concert, un musical de butxaca, un assaig sobre l'emoció en la música, el "subidón" i l'espectacularitat des d'un món ocult, petit i personal.
Pelucas en la Niebla és entrar en una cova amagada al cervell on hi trobem càntirs i sintetitzadors. És intentar arribar al lloc on està la música.
Un projecte de Cris Blanco
Acompanyament artístic: Óscar Bueno Rodríguez i Jorge Dutor, amb l’ajut inestimable d’Anto Rodríguez, Cris Celada i Amaranta Velarde. Llums: Cris Blanco y Jorge Dutor. Música: Cris Blanco, Óscar Bueno. cancó “Que voy a hacer con la música“Javi Álvarez. Assistència musical: Óscar Bueno. Vídeo: Javi Álvarez. Assistència espaci escènic i vestuari: Jorge Dutor. Assistència coreogràfica: Amaranta Velarde. Producció executiva: Cris Blanco coproducció Festival Sâlmon El Graner/Mercat de les Flors i Teatre Principal de Palma
Durada de l'obra: 80 minuts
-
Accessible
Activitats relacionades
Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 12/02/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Truitada popular amb els ous de la Granja Avícola Torres
Tipus: Festa popular
Quan: 12/02/2026 de 17:30 a 18:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Book Clubbing #4: Una luz abrasadora, el sol y todo lo...
Tipus: Música
Quan: 12/02/2026 de 19:00 a 20:30 h
On: La Capsa