Esteu aquí

Del Prat al plat: ruta de tapes

Estrella Damm i el Gremi de Restauradors del Prat, amb la col·laboració de l’Ajuntament del Prat de Llobregat i de la Cooperativa Agrícola del Prat, presenten la segona edició de la Ruta de Tapes Del Prat al Plat. 24 bars i restaurants del Prat oferiran creacions gastronòmiques acompanyades d’un quinto o una canya d’Estrella Damm pel preu de 4 €, en una experiència única arrelada al territori i amb l’essència del Parc Agrari del Baix Llobregat.

El colofó de l’esdeveniment serà una gran festa a la Ricarda el 18 d’octubre amb actuacions musicals, el lliurament dels premis a les millors propostes de la ruta, una degustació de cerveses i una variada oferta gastronòmica basada en productes de proximitat.

A més, mentre duri la ruta: podràs aconseguir un dels 3 premis que sorteja el Gremi de Restauradors del Prat:

  • Un lot de 5 vals de 50 € cadascun per bescanviar en qualsevol dels establiments agremiats i una cistella exclusiva amb productes del Parc Agrari.
  • Un sopar per a dues persones en un dels establiments participants de la ruta.
  • Una visita guiada a la fàbrica Estrella Damm del Prat.

Per participar-hi, només cal que completis la butlleta amb els segells d’almenys 6 establiments i la dipositis a qualsevol de les urnes disponibles als locals de la ruta. Pots emplenar tantes butlletes com vulguis!

Establiments participants a la Ruta “Del Prat al Plat”:

  • 9Cèntric
  • Bar La Capsa
  • Café l’Artesà
  • Dolmar
  • El Flaco Frankfurt
  • El Regust
  • Hotel Sallés Ciutat del Prat 4*
  • La Bodegueta. Vermuteria
  • La Masia Emilio Sanchez
  • La Nova Primavera
  • La Santa Burger
  • Lola’s Brunch
  • Los Naranjos
  • Los Tres Toboganes
  • Mesón El Cortijo amb Posa’t Morat
  • Restaurant Catalunya i Aragó
  • Restaurant 2 de vins
  • Restaurant Gran Mercat
  • Restaurante Casa Guijarro
  • Restaurante La granja
  • Tapería Las Cinco y Pico
  • Viva
  • Xarcuteria Los Molina
  • + Que Tapas

 

Mapa dels restaurants participants

Descobreix les tapes que t'esperen a www.gastronosfera.com/agenda/ruta-de-tapas-de-el-prat