Esteu aquí
Conversa: Emprendre des de l’ESS, és un bon moment?

La situació generada per la Covid-19 i les mesures per pal·liar-les a nivell econòmic dirigides a les cooperatives i empreses van generar unes conseqüències que encara ara, un any després no han millorat. Entitats que han decidit tancar, o aturar la seva activitat i buscar altres alternatives fora de l’ESS. Analitzar l’impacte a la comarca del Baix Llobregat.
Ponents: Lucía López, Àrea de Desenvolupament Econòmic i Acompanyament Local, Departament d’Anàlisi i Prospectiva Consell Comarcal del Baix Llobregat; Olimpia Sánchez de la cooperativa Som Gestió; Agustina Rodríguez, cap de secció d’Activitat Econòmica de l’Ajuntament del Prat.
Inscripció gratuïta oberta aquí: https://forms.gle/sM9chCQuo5y1nHCP8
Organitza: Cercle Nord i Ajuntament del Prat de Llobregat
Activitats relacionades
El motor del voluntariat. Una tarda per teixir llaços...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 26/06/2026
On: Mercat municipal de la plaça de la Vila
Per què les dones pateixen més Alzheimer i altres...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 15/09/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech