Esteu aquí

Concert: Walking Lands

Walking Lands

A la primavera del 2017, Clara i Paloma es coneixen a la festa d'una amiga i conversen sobre el Japó i el seu amor per la música emo dels anys 90. Comencen a quedar sovint per parlar i passar l'estona tocant fins que un dia, inevitablement, comencen a compondre les seves primeres cançons.

No gaire després, Walking Lands es queda com a nom per a fer oficial el projecte que anava creixent al ritme de converses entre arpegis i línies de baix. A mitjans del 2018, Ernest apareix a l'escena i s'uneix a l'equip afegint les seves bateries, un element que faltava als seus temes. Tots tres s'adapten perfectament entre ells i el 2022 arriba la Nina, que s'uneix a la banda com a guitarrista principal tancant el cercle que defineix el so tan característic de la formació.

El seu discurs com a banda tracta amb valentia l'empoderament femení, la pròpia vulnerabilitat i les ganes de lluitar contra una realitat social imbatible.

Les podeu escoltar aquí!

Activitats relacionades

Tardes Joves a Jardins

Tipus: Proposta
Quan: 24/04/2026 de 17:30 a 19:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa: Mostra de dansa

Tipus: Festa popular
Quan: 25/04/2026 de 10:30 a 14:00 h
On: Plaça Sant Jordi