Esteu aquí

Ciutats Defensores dels Drets Humans

Medi ambient, Minories ètniques i nacionals

Xerrada amb Millaray Collio (Xile), adreçada a alumant de centres docents de secundària i postobligatòria de la ciutat; també Formació de Persones Adultes. Cal inscriure's previament a través de la Guia d'Activitats Educatives i contactar amb company@elprat.cat 

És una rapera maputxe  xilena reconeguda pel seu activisme en l’àmbit dels drets humans maputxes;  a les seves lletres denuncia les injustícies mediambientals, demana protegir la innocència dels infants i honra als seus antepassats caiguts. 

És una rapera maputxe  xilena reconeguda pel seu activisme en l’àmbit dels drets humans maputxes;  a les seves lletres denuncia les injustícies mediambientals, demana protegir la innocència dels infants i honra ala seus antepassats caiguts. La música de MC Millaray ens porta a una denúncia social en la qual reivindica els drets negats al poble maputxe, l’ecologisme i el respecte als llocs ancestrals. La seva denúncia social són les seves experiències, cisellades per la seva ètnia i pel barri marginal de Santiago en el qual va créixer. «A mi mai em va fer falta res, però veia necessitats en la població i tenia la urgència de visibilitzar-les», explica.

  • Accessible

Activitats relacionades

Club de lectura Grans lectors

Tipus: Lectura
Quan: 09/10/2026 de 10:00 a 11:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Els ocells com a indicadors de la salut. Cicle Ada...

Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 19/10/2026 de 19:00 a 20:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech