Esteu aquí
Caminada per l’ocupació digna

Tercera edició de la Caminada pel Treball Digne. Dos punts de sortida al Prat y a Cornella que confluiran al Parc Fluvial de Sant Boi del Llobregat.
Un recorregut pel riu com a vertebrador del territori i la seva dimensió lúdica i social, que vol reinvidicar els valors del treball digne, l’economia solidària i inclusiva, la solidaritat, el respecte, la protecció i el gaudi de la natura. Amb aquesta Caminada es vol fer prendre consciència del nostre patrimoni i territori. El riu Llobregat amb la seva dimensió lúdica i social, ens ajudara a reinvidicar la seva funció com a vertebrador de la societat, i conscienciar que la seva evolució ha de dignificar, respectar i promocionar el nostre entorn natural.
Amb la recaptació es vol donar suport a l'Associació catalana per la Pau,una organització compromesa amb la transformació de les condicions de vida de les poblacions més desafavorides i en l’assoliment d’estructures socials més justes; en aquest cas es vol ajudar a families d'Ucrania.
Activitats relacionades
Tastet d'estiu: manualitats
Tipus: Proposta
Quan: Del 18/05/2026 - 17:00 h al 15/06/2026 - 18:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes
Univers. Dispositiu de joc
Tipus: Proposta
Quan: 18/05/2026 de 17:30 a 18:59 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran
Taula de participació LGTBIQ+
Tipus: Proposta
Quan: 18/05/2026 de 18:30 a 20:00 h
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania. Edifici annex.