Esteu aquí
Afores Fest: The Parrots + WANN + The Lava Fizz

Com una espora ben alimentada, l'underground creix fort i contagia els rythms que estan per venir. A l'Afores Fest et proposem la vacuna perquè la grip no t'enxampi en calces, que sarna amb gust no pica!
El lloc: El Prat de Llobregat*, envoltat per un riu, el mar, la C-31 i l'aeroport - es pot estar més als Afores? - Per això El Prat es converteix en l'oasi perfecte per deixar anar a aquesta gentussa amb guitarres, baquetes i sintetitzadors i que ens ensenyin de què va això.
Divendres 3 de febrer: Tronco (El Prat Barna) Pop // Cabiria (BCN) Synthpop / Memesound // The Crab Apples (Santa Eulàlia de Ronçana) Pop Rock // C.I.A.N.U.R.O (MAD) Synth / Future Pop
Dissabte 4 de febrer :The Parrots (MAD) Psych / Garage Rock // WANN (BCN) Emo / 90's // The Lava Fizz (PMI) Indie Pop
Ho celebrarem a La Capsa perquè sona de C#LL#NS.
El desgast per desplaçament –15 minutets des de Plaça Espanya... - serà degudament (re)compensat amb una consumició per entrada.
12 € Abonament els dos dies (inclou 2 consumicions) / 8€ un dia (inclou 1 consumició)
Activitats relacionades

'Petits somnis' Cia. El Pájaro Jocs
Tipus: Jocs
Quan: 10/07/2025 de 17:30 a 20:30 h
On: Plaça Sant Jordi

Micro Obert d'estiu amb el Kaddish
Tipus: Teatre
Quan: 10/07/2025 de 19:00 a 21:30 h
On: Centre d'Art Torre Muntadas

Estiu a El Lloro: Tardeo amb bingo musical
Tipus: Música
Quan: 11/07/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: El Lloro, serveis de Joventut