Esteu aquí
17 veces

17 veces
Faemino y Cansado
Segons la tradició Kaon Lin de la bimil·linenària cultura xinesa, el déu Kuan Lon, l'única deïtat que viu en una cantimplora, permet a un ésser humà gaudir de clarividència catorze vegades en una vida.
Faemino y Cansado es passen pel folro la tradició Kaon Lin de la bimilenaria cultura xinesa, com moltes altres, i sostenen que catorze són poques i que ells ja n'han comptat disset. Deixen clar que sempre fan el que els dona la gana i ara, per la seva edat, amb més motiu.
Tot això, esperant que el públic rigui, això sí, que és el que busquen amb afany.
Faemino y Cansado van començar la seva carrera fent espectacles de carrer en el madrileny parc del Retiro en la dècada dels vuitanta. D'aquí van passar a actuar en sales i teatres i també a la televisió. A TVE van arribar a tenir un programa propi, Orgull del tercer món (1993. 16 capítols), avui ‘de culte’ i encara recordat pel crit de guerra: “Jo llegeixo a Kierkegaard”. Els seus espectacles, intel·ligents i surrealistes, són una successió de gags sobre allò quotidià portat a l'absurd.
-
Accessible
Activitats relacionades
40è Festival Popular Andaluz
Tipus: Proposta
Quan: 08/11/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/el-modern">El Modern
Escarxofa fora de temporada: Miguel Talavera Trio + LA...
Tipus: Música
Quan: 08/11/2025 - 22:00 h
On: La Capsa
Espectacle familiar: Maüra, filla de la terra
Tipus: Teatre
Quan: 09/11/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau