El mocador de la Festa Major ja té un any de vida! Recupera'l i torna-te'l a posar per seguir acumulant records i històries de la Festa Major.
Si no el tens, podràs aconseguir-lo a partir del 21 de setembre, a les 10 h. Els mocadors tenen un cost d’1 € i la venda es farà en línia!
Els mocadors es podran recollir als següents equipaments municipals, a partir de dimarts 22 de setembre, en l’horari d’atenció al públic de cada centre:
Els mocadors es podran recollir a l'equipament municipal corresponent fins a les 14 h del divendres 25, en l'horari d'atenció al públic de cada centre.
I si necessites ajuda en el procés, apropa’t a qualsevol dels centres culturals !!
El merchandatge de la Federació El Nus (bosses, domassos, etc.) es podrà comprar a les diferents paradetes que les entitats d'El Nus instal·lin durant els dies de Festa Major.
Segueix les xarxes socials d'El Nus (@federacioelnus) per saber on trobar-los!