El dissabte de Carnaval és dia gran! Màscares, danses i diversió des de ben d'hora al matí. Els paradistes i les paradistes del Mercat Municipal lluiran disfresses i bon humor per seguir les ordres de l'Enveja. La Cort dels Pecats del Carnaval passejarà pels carrers i animarà a tothom a participar del Carnaval més divertit. També gaudirem dels balls tradicionals del Carnaval amb la Colla Dansaire Picacrestes. I a la tarda, l'Enveja ens farà ballar fins a perdre el sentit a la gran rua de Carnaval.
El dissabte de Carnaval, la vergonya es queda a casa!
Paradistes disfressats i molta animació al Mercat Municipal.
Divendres 13 de febrer, de 8 a 20 h i dissabte 14 de febrer, de 8 a 14 h.
La Cort dels Pecats Capitals farà un recorregut pels carrers de la ciutat, anunciant que és festa grossa i que el Carnaval de l'Enveja ja és aquí.
Dissabte 14, a partir de les 10.30 h. Recorregut: pl. Catalunya, pl. Mestre Estalella, av. Verge de Montserrat, Mercat de Pagès, pl. Pau Casals, c. Frederic Soler, c. Ferran Puig, pl. de la Vila i Mercat Municipal de la pl. de la Vila.
Cercavila dels balls tradicionals de Carnestoltes del Prat que la Colla Dansaire Picacrestes ha recuperat.
Dissabte 14, a partir de les 11 h. Recorregut: plaça de la Vila, c. Frederic Soler, pl. Pau Casals i c. de Jaume Casanovas.
Tothom al carrer per gaudir del Carnaval! En Galepis encapçalarà la comitiva, amb l'Enveja desbordant fascinació i admiració. Les comparses i grups participants omplen de colors, balls i ganes de passar-ho bé.
A partir de les 18 h, pels carrers de la ciutat. Més informació del recorregut aquí.