El Carnaval vesteix de festa les activitats als centres culturals de la ciutat! Propostes per tots els públics, per escalfar motors i seguir el mandat del rei del Carnaval i dels Pecats Capitals. Podràs preparar la teva màscara de Carnaval, ballar al Centre Cívic Jardins de la Pau o gaudir en família d'un espectacle de circ al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa.
Fes el teu antifaç personalitzat per a la teva disfressa.
Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa. Dijous 24, a les 17 h. Més informació aquí.
Un taller per gaudir del Carnaval, on la creativitat, l'originalitat i la diversió seran les protagonistes.
Centre Cívic Palmira Domènech. Dijous 24, a les 17.30 h. Més informació aquí
Diumenge de Carnaval us convidem a un ball de les disfresses i màscares de tarda. Entrada gratuïta per a les persones que vinguin disfressades! Entrada per persona: 2.5 €.
Centre Cívic Jardins de la Pau. Diumenge 27, a les 17 h. Més informació aquí
Vine a celebrar el dilluns de carnestoltes al Ribera, amb l'espectacle Pianissimo Circus, concert per a Pallassa i Piano, de la companyia Cirquet Confetti.
Entrada: 5.5 € Anticipada: 3.5 €
Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa. Dilluns 28 de febrer, a les 18 h. Més informació i entrades aquí.
Centre Cívic Jardins de la Pau.
Dimarts 1 de març, a les 17 h. Més informació aquí.
La Biblioteca Antonio Martín ens recomana una selecció de llibres i pel·lícules per comprendre els set pecats capitals: gola, avarícia, luxúria, enveja, peresa, ira i supèrbia.
Biblioteca Antonio Martín. Fins al 28 de febrer. Més informació aquí.
Centre Cívic Palmira Domènech.
Dimecres 2 de març, a les 17 h. Més informació aquí