Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)
L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) és un servei que té per objectiu coordinar, simplificar i facilitar l'accés multicanal de la ciutadania a la informació i la tramitació dels serveis que ofereix l’Ajuntament i dels assumptes administratius que li són propis.
L'OIAC és el portal d'entrada de la ciutadania a l'Ajuntament, i ofereix diferents canals de comunicació per assegurar un tracte directe i personalitzat, que satisfaci les demandes d'informació, de gestió dels tràmits i d'atenció de les queixes i suggeriments sobre els serveis municipals.
Serveis que s'ofereixen:
- Informació sobre serveis, tràmits, convocatòries, campanyes i activitats que es realitzen al municipi.
- Gestió de tràmits municipals.
- Resposta a consultes del què passa al Prat i de com desplaçar-se dins i fora de la població.
- Consultes, queixes i suggeriments sobre els àmbits que gestiona l’Ajuntament.