Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)
L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) és un servei que té per objectiu coordinar, simplificar i facilitar l'accés multicanal de la ciutadania a la informació i la tramitació dels serveis que ofereix l’Ajuntament i dels assumptes administratius que li són propis.
L'OIAC és el portal d'entrada de la ciutadania a l'Ajuntament, i ofereix diferents canals de comunicació per assegurar un tracte directe i personalitzat, que satisfaci les demandes d'informació, de gestió dels tràmits i d'atenció de les queixes i suggeriments sobre els serveis municipals.
Serveis que s'ofereixen:
- Informació sobre serveis, tràmits, convocatòries, campanyes i activitats que es realitzen al municipi.
- Gestió de tràmits municipals.
- Resposta a consultes del què passa al Prat i de com desplaçar-se dins i fora de la població.
- Consultes, queixes i suggeriments sobre els àmbits que gestiona l’Ajuntament.
Sol·liciteu cita prèvia
- Podeu demanar cita prèvia per a tots els tràmits que trobareu relacionats en aquest enllaç: https://citaprevia.gestorn.com/elprat/?idioma=ca_ES&id_oficina_sele=0#nbb
- S'ha de demanar una cita prèvia per a cada tràmit diferent que es vol realitzar.
- No cal demanar cita prèvia per recollir un justificant/volant d'empadronament, per a les targes de transport, o per recollir qualsevol documentació que no tingui associat un pagament. En aquests casos, podeu adreçar-vos directament a l'OIAC i sereu atesos.
- El dia i l'hora de la cita programada, hau de dirigir-vos amb uns minuts d'antelació a l'oficina de la Pl. de la Vila, núm. 1.
- En cas que no pugueu assistir a la cita concertada, anul·leu la cita prèvia, i una altra persona podrà aprofitar el vostre torn.
Consulteu/Anul·leu cita prèvia