Esteu aquí

Unzip Arts Visuals continua les seves accions dins del marc de la normativa sanitària actual

Projectes que s’adapten a les noves restriccions

Unzip Arts Visuals continua les seves accions

divendres, 30 octubre, 2020 - 19:00

En compliment de la resolució SLT/2700 de la Generalitat, s'han suspès totes les activitats programades als centres culturals de la ciutat. Aquesta mesura ha entrat en vigor avui mateix i serà vigent fins a nou avís, amb l'objectiu de frenar l'expansió de la Covid19.

Com queden les accions d’/Unzip Torre Muntadas

De nou els temps ens marquen canvis i les accions que s’impulsen des del Programa d’Arts Visuals /Unzip s’adapten a les normatives sanitàries actuals. Fins a nou avís, l’horari d’atenció al públic al centre es limitarà a les tardes de dimarts a divendres de 17 a 20 h; s'exclouen els caps de setmana. Complint amb la normativa vigent, les nostres activitats continuen però s’adapten a formats no presencials i/o aforaments limitats.

Art en Família i la 44a Exposició Col·lectiva d'Artistes del Prat

El projecte educatiu Art en Família torna a casa en una versió objectual-viatjera en cadena. Les famílies participants rebran un material per treballar que serà el fil conductor i connector d’un diàleg que les relacionarà unes amb altres, tot transformant alguna de les propostes del programa com ara el projecte “112-108 Accions” de Lía Pérez.

La  44a Exposició Col·lectiva d'Artistes del Prat que ocupa actualment la Sala d’Art Josep Bages, continua oberta al públic en horari de dimarts a divendres de 17 h a 20 h, amb aforament limitat i romandrà tancada els caps de setmana. Podeu continuar votant a les vostres obres favorites i participar del premi del públic Artista XL.

Convocatòria /Unzip de projectes artístics

La Convocatòria /Unzip 2020 segueix la seva marxa: els 7 projectes continuen treballant en contacte amb tota la ciutat des dels diferents nodes del programa (tots els Centres Cívics de la ciutat), centres col·laboradors (Escola d’Arts del Prat) i centres de producció artística (La Capsa i el Centre d’Art Torre Muntadas). S’establiran ponts i creuaran idees, tot dirigint la mirada cap al Convofest, un festival de presentació conjunta a la ciutat al mes de desembre on parlarem sobre territoris, sostenibilitat, naturalesa, política, cures i salut.

Cultura és el que passa, com passa i com responem al que passa!

Us animem a compartir amb nosaltres totes aquestes experiències, podeu seguir la nostra programació i activitat a les xarxes (Facebook i Twitter) i a través del web. Per a assessoraments i consultes, ens podeu contactar al telèfon 93 478 22 37 i al correu electrònic unzip@elprat.cat

Més informació sobre la resta d’equipaments culturals aquí.

Compartir

Noticies relacionades

centric_musica_homenatge victoria de los angeles

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Torna el cicle "Viu la clàssica" al Cèntric

Un concert en viu d’homenatge a Victoria de los Ángeles obrirà la nova...
patrimoni_prat nocturn_24.jpg

divendres, 12 setembre, 2025 - 13:15

15 anys de Prat Nocturn: un viatge per la història del Prat a La Ricarda

Aquest any tindrà lloc del 22 al 25 de setembre i la reserva de plaça es...

divendres, 12 setembre, 2025 - 09:45

Arrenca el curs a L'Escola d'Arts en Viu

Aquest centre municipal de formació artística inicia el que serà ja el seu...