Esteu aquí

Unes 450 persones participen al Dia Mundial dels Ocells al Prat

Un centenar van participar en la plantació popular d'arbustos autòctons

dilluns, 3 octubre, 2011 - 15:34

Al voltant de 450 persones van passar diumenge per alguna de les activitats proposades als Espai Naturals del Riu - Cal Tet organitzades pel Consorci del Espais Naturals del Delta del Llobregat i amb col·laboració de l’Ajuntament del Prat, en el marc de la celebració del Dia Mundial dels Ocells.

Un centenar de persones van participar en la plantacio popular de ginestes i àl·locs, en el marc del cicle "Planta't contra el canvi climàtic".

Un  dels grans atractius va ser l’exhibició de vol d’aus rapinyaires del “Centro de Halcones de BCN”, de l’aeroport del Prat.
 
D'altra banda, les persones visitants també van poder estrenar dos nous miradors d'aus, el de Cal Bitxot, situat als calaixos de depuració, i el de la Fillola de les Quatre Hores, situat en l'extrem de l'estany de Cal Tet més allunyat del mar.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...