dijous, 5 novembre, 2009 - 13:24
L'Ajuntament està instal·lant una tanca a la carretera de ca l'Alaio per evitar que els vehicles aparquin damunt la vegetació de l'aiguamoll de ca l'Alaio, una pràctica molt habitual fins ara i que havia malmès l'espai.
Aquest aiguamoll es va crear l'any 1993 quan es va construir el pont elevat d’accés a l'autovia de Castelldefels des de la carretera de Sant Boi. D’un problema de drenatge que plantejava la carretera es va aprofitar l'oportunitat per recrear un aiguamoll i plantar arbres de ribera. Des de llavors, la gestió d'aquest espai ha estat municipal.
divendres, 23 maig, 2025 - 10:30
Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que posa en valor la biodiversitat i la importància de preservar aquests espais
El proper cap de setmana, en el marc de la celebració del Dia Mundial de la Biodiversitat, els espais naturals del Riu – Cal Tet – Ca l’Arana, al Delta del Llobre...divendres, 23 maig, 2025 - 08:30
dimecres, 21 maig, 2025 - 14:45