Esteu aquí

Una nova oficina municipal atén les primeres visites als serveis socials

La nova oficina, inaugurada el 29 de maig, centralitza totes les primeres visites que fins ara es feien a les quatre unitats bàsiques d'atenció social primària (UBASP) de la ciutat.

dimarts, 30 maig, 2006 - 13:45

Dilluns, 29 de maig, va obrir les portes la nova Unitat de Primera Atenció de Serveis Socials (UPASS), ubicada al número 18 del carrer d'Ignasi Iglésias, amb cantonada amb el carrer del Centre.

Amb aquesta oficina en servei, les UBASP podran centrar-se amb més intensitat en les actuacions de seguiment dels casos en què treballen, fet que implicarà una millor atenció als usuaris dels serveis socials.

La UPASS ofereix informació, orientació i gestió dels diferents serveis socials. El seu horari és de matí i tarda, de dilluns a dijous, i de matí, els divendres.

Aquesta oficina també tramita la documentació administrativa i tècnica relacionada amb els serveis socials.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 17 novembre, 2025 - 14:00

Cares noves al Consell d’Infants i al Consell d’Adolescents

El Saló de Plens acull l’acte de renovació d’aquests dos òrgans de...

divendres, 14 novembre, 2025 - 12:30

L’Ajuntament del Prat presenta l’estratègia de Benestar Digital de la ciutat

Fruit d’aquesta feina s’ha editat la primera Guia per a un bon ús de les...

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...