Esteu aquí

Una Gran Gala amb les practicants d'arts en viu al cicle "Enribera't a la fresca"

Companyies i grups d’arts en viu del Ribera i del barri han protagonitzat aquesta creació col·lectiva amb l'acompanyament de Butai Produccions

dimecres, 5 juliol, 2023 - 11:30

Enribera't a la Fresca és un cicle de propostes d'estiu que s'organitzen a la terrassa del Ribera i a la plaça Sant Jordi, per viure la cultura a l'aire lliure.

Un dels punts forts del cicle és un espai de creació comunitària que s'impulsa des de fa anys entre companyies de teatre en residència al centre cívic i altres grups vinculats a les arts en viu que conviuen al Ribera durant tot l'any, sumant artistes que acompanyen els processos i donen forma a les propostes de les participants. Aquests processos de creació col·lectiva també esdevenen espais d'aprenentatge i una oportunitat per compartir projecte, així com enfortir els vincles entre els grups i companyies.

Enguany, l'espectacle ha estat "La Gran Gala", una proposta escènica en la que han participat integrants de les companyies del projecte Entre Bambolines: Sant Jordi Teatre, Puro Teatro i Lokha's , de l'Espai de Creació d'Aeris, de  L'Orquestra de Barri, i de l'entitat "Amics Pota Blava", i que ha comptat amb l'acompanyament artístic de la Txell Morera i el Pere Farran de Butai Produccions

El procés de creació s'ha treballat de forma compartida durant 9 sessions, en el qual han participat un total d'13 persones, que a partir de diferents dinàmiques i exercicis teatrals  d'improvització, han creat una proposta on l'humor i les situacions esborrajades han estat el fil conductor de l'espectacle. De la mateixa manera que l'any anterior, les diferents escenes s'han anat combinat amb les actuacions musicals de l'Orquestra de Barri, que enguany ha presentat dos nous temes. 

Els divendres 30 de juny s'ha gaudit d'aquesta producció KM.0, amb una assistència en total de més de 150 persones al públic, tot un èxit!

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 29 abril, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu celebra el dia de la dansa

Els grups de L'Escola han dut a terme tres accions diferents els dies 24, 25...

dilluns, 28 abril, 2025 - 10:00

Jordi Prat i Coll condueix una nova Aula de Creació a L’Artesà

Els dies 24 i 25 de maig, el dramaturg oferirà el curs "Acció #5. Re...

dimarts, 22 abril, 2025 - 15:30

El cafè literari, una excusa per parlar de llibres

La proposta va comptar amb la participació de l'Associació d'Escriptores i...