Esteu aquí

Una educadora ambiental explicarà com arriben i viuen els flamecs al seu pas pel Delta

Cada diumenge, una educadora ambiental donarà informació als visitants sobre la biodiversitat i riquesa del riu al Mirador dels Flamencs.

dijous, 6 març, 2025 - 15:15

Totes les persones que s’apropin els diumenges al nou mirador dels flamencs, als Espais Naturals del Riu, durant els mesos de març, abril i maig, podran gaudir de la presència d’educadores ambientals, que els informaran sobre aquest tram del riu, les espècies que s’hi poden trobar i com observar-les.

Al Delta del Llobregat s’han registrat més de 360 espècies d'ocells, una de les xifres més altes entre els espais naturals de la península ibèrica. Es considera una àrea d'importància global ja que acull espècies de conservació prioritària al nostre continent. A més, és una zona idònia per al passeig que ofereix un espai lliure verd de gran qualitat a la ciutadania del Prat però també a la de tota l’àrea metropolitana de Barcelona.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dimarts, 3 juny, 2025 - 14:00

El CRAM allibera cinc tortugues babaues a la platja del Prat en una jornada festiva

Més de 2.000 persones assisteixen a l’acte “Torna a Casa”, coincidint amb el...

dilluns, 2 juny, 2025 - 17:00

L’alcaldessa Alba Bou reclama a Rodalies solucions per garantir l’accessibilitat a l’estació de tren del Prat

La batllessa trasllada al director institucional del servei el profund...