Esteu aquí

Una educadora ambiental explicarà com arriben i viuen els flamecs al seu pas pel Delta

Cada diumenge, una educadora ambiental donarà informació als visitants sobre la biodiversitat i riquesa del riu al Mirador dels Flamencs.

dijous, 6 març, 2025 - 15:15

Totes les persones que s’apropin els diumenges al nou mirador dels flamencs, als Espais Naturals del Riu, durant els mesos de març, abril i maig, podran gaudir de la presència d’educadores ambientals, que els informaran sobre aquest tram del riu, les espècies que s’hi poden trobar i com observar-les.

Al Delta del Llobregat s’han registrat més de 360 espècies d'ocells, una de les xifres més altes entre els espais naturals de la península ibèrica. Es considera una àrea d'importància global ja que acull espècies de conservació prioritària al nostre continent. A més, és una zona idònia per al passeig que ofereix un espai lliure verd de gran qualitat a la ciutadania del Prat però també a la de tota l’àrea metropolitana de Barcelona.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...