Esteu aquí

Un tram del carrer del Prat passa de dos a un sentit de circulació

Per la transformació de l'aparcament de línia en aparcament de bateria.

dijous, 14 juny, 2007 - 16:24

A partir del dimarts 19 de juny, es farà la modificació de la senyalització del carrer del Prat, en el tram comprès entre els carrers de Pau Casals i de lo Gaiter del Llobregat, per indicar que, dels dos sentits de circulació passarà a tenir-ne només un, en direcció a Pau Casals.

Aquest canvi es deu a que a una de les bandes del carrer, l'aparcament de línia actual (un cotxe darrere un altre) es transformarà en aparcament de bateria (un cotxe al costat d'un altre).

Tot seguit podeu consultar un plànol (format Pdf) explicatiu.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...