Esteu aquí

Un segell distingirà empreses que defensin la igualtat de gènere

És una iniciativa del Consell Comarcal del Baix Llobregat i cinc ajuntaments, entre els quals el del Prat.

dijous, 30 abril, 2009 - 11:15

Les empreses que defensin la igualtat de gènere podran obtenir aviat el Segell d’Igualtat d’Oportunitats, SIO. Es tracta d’una iniciativa del Consell Comarcal del Baix Llobregat i cinc ajuntaments de la zona del delta, entre els quals el del Prat.

El segell vol convertir-se en un incentiu perquè les empreses apostin per aplicar plans d’igualtat fins i tot en temps de crisi, ja que poden millorar la productivitat de la plantilla i convertir-se en un valor afegit.
  
Els cinc municipis i el Consell Comarcal han establert ja els criteris que s’analitzaran per atorgar el segell SIO i ara començaran a treballar en la forma d’aplicar-lo.

Tot seguit podeu escoltar (format mp3) les declaracions de la presidenta del Consell Comarcal, Rosa Boladeras, a El Prat Ràdio.


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre

divendres, 31 octubre, 2025 - 10:00

SaóPrat i Espigoladors, entitats del Prat guardonades per la seva tasca transformadora i innovadora

El teixit social i empresarial del Prat torna a ser reconegut per la seva...