Esteu aquí

Un estand molt Pota Blava a la Fira Avícola

El Servei d’informació i promoció turística del Prat organitzarà una activitat participativa connectada a les xarxes socials

Estand Fira Avícola 2015

Estand de Porta del Delta a la Fira Avícola 2015

divendres, 2 desembre, 2016 - 12:45

La gastronomia de proximitat i els atractius naturals seran els protagonistes de l’estand de Porta del Delta a la 43a Fira Avícola, que se celebrarà els dies 16, 17 i 18 de desembre al recinte de Cal Gana. Activitats amb premis, el Praticipa, accés a l’aplicació ‘El Prat és sorprenent’ i tota la informació d’interès turístic sobre la ciutat estaran disponibles per als i les visitants.

L’estand 101 del Pavelló de la Mostra Comercial és el que acollirà el Servei d’informació i promoció turística. Vestit de groc i vermell, s’hi organitzarà de forma continuada mentre duri la fira una activitat lúdica i molt digital vinculada al producte estrella del Prat que portarà per nom ‘Jo cuino Pota Blava’. Els proper dies, en aquesta web i en les xarxes socials de Porta del Delta, en podreu conèixer tots els detalls.   

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 8 setembre, 2025 - 15:45

Arrenca un nou curs de visites guiades gratuïtes als espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...

dissabte, 6 setembre, 2025 - 15:45

Reobre el mirador de l’Illa amb un nou accés i horaris ampliats

La nova entrada està situada al costat del Centre Municipal de Vela.

dissabte, 5 juliol, 2025 - 15:15

El Mercat de Pagès del Prat no tanca per vacances

El Mercat de Pagès mantindrà la seva activitat habitual durant tot l’estiu...