Esteu aquí

Un estand molt Pota Blava a la Fira Avícola

El Servei d’informació i promoció turística del Prat organitzarà una activitat participativa connectada a les xarxes socials

Estand Fira Avícola 2015

Estand de Porta del Delta a la Fira Avícola 2015

divendres, 2 desembre, 2016 - 12:45

La gastronomia de proximitat i els atractius naturals seran els protagonistes de l’estand de Porta del Delta a la 43a Fira Avícola, que se celebrarà els dies 16, 17 i 18 de desembre al recinte de Cal Gana. Activitats amb premis, el Praticipa, accés a l’aplicació ‘El Prat és sorprenent’ i tota la informació d’interès turístic sobre la ciutat estaran disponibles per als i les visitants.

L’estand 101 del Pavelló de la Mostra Comercial és el que acollirà el Servei d’informació i promoció turística. Vestit de groc i vermell, s’hi organitzarà de forma continuada mentre duri la fira una activitat lúdica i molt digital vinculada al producte estrella del Prat que portarà per nom ‘Jo cuino Pota Blava’. Els proper dies, en aquesta web i en les xarxes socials de Porta del Delta, en podreu conèixer tots els detalls.   

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 3 octubre, 2025 - 12:30

Estrella Damm i el Gremi de Restauradors del Prat celebren la 2a edició de la ruta de tapes ‘Del Prat al plat’

Del 3 al 19 d’octubre, 24 establiments del municipi oferiran tapes creatives...

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Arriba la segona edició de la ruta de tapes ‘Del Prat al plat’

L’esdeveniment gastronòmic se celebrarà del 3 al 19 d’octubre

dilluns, 8 setembre, 2025 - 15:45

Arrenca un nou curs de visites guiades gratuïtes als espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...