Esteu aquí

Un autobús unirà la ciutat amb Mercabarna, el Pratenc i la ZAL

Dijous 12 de gener es va signar el conveni per impulsar aquesta nova línia, que entrarà en servei d'aquí a uns tres mesos.

divendres, 13 gener, 2006 - 13:39

El conveni va ser signat per l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor; la presidente de l'Entitat Metropolitana del Transport, Maité Arqué, i representants de la Generalitat, del port, de la Zona franca, de Mercabarna, del Pratenc i de la ZAL.

En el següent document, (format Pdf) podeu consultar la nota de premsa emesa amb motiu de la signatura d'aquest conveni, on hi apareix més informació sobre aquest projecte de transport públic.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...