Esteu aquí

Un audiovisual mostra els serveis per a joves que hi ha al Prat

L'objectiu és apropar la informació als i les joves de manera propera i dinàmica

dilluns, 4 abril, 2011 - 12:45

El Lloro ha editat un audiovisual que mostra els serveis que hi ha a la ciutat del Prat per als i les joves.

Jose García, jove creador pratenc, ha estat al darrera de les càmeres i l'edició de la peça, aconseguint apropar aquesta informació des d’un llenguatge proper i dinàmic.

El vídeo serveix de suport gràfic per presentar els recursos a diferents col·lectius joves, com ho poden ser els i les joves estudiants en la dinamització d’instituts, el projecte de les Antenes Informatives del Lloro, i per a tot el joent de la ciutat. El vídeo també està disponible a través de les diferents plataformes web i xarxes socials de la web Joves.Prat.   

En aquesta web també es poden trobar diferents peces audiovisuals on els i les assessors/es del Lloro expliquen el servei en primera persona al jovent de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...