Esteu aquí

Tres treballadors ferits en un accident a la fàbrica Damm

Aigua bullint ha caigut sobre els tres operaris, que es trobaven a la zona de calderes

dimecres, 13 abril, 2011 - 12:30

Tres treballadors han resultat ferits amb cremades de diversa consideració en un accident a la fàbrica de la cervesera Damm a la nostra ciutat.

L'accident ha passat cap a les 11.13 h a la zona de calderes de la planta quan, per causes que encara no se saben, ha caigut sobre els treballadors aigua bullint.

Dos dels operaris han resultat ferits de gravetat, amb el 80 i el 60% del cos amb cremades, i evacuats a l'hospital de la Vall d'Hebron. L'altre treballador ha patit cremades lleus als peus i ha estat traslladat a l'hospital de Bellvitge.

Damm està investigant les causes de l'accident, que ha ocorregut durant unes tasques de manteniment i podria haver-se produït per un error de manipulació.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...