Esteu aquí

Tractament fitosanitari a l’arbrat al voltant del CEM Sagnier els Jardins d’Àngel Guimerà

Dijous i divendres, en jornada nocturna, es realitzaran actuacions als arbres d’aquestes zones com a mesura preventiva pel control de l’assecada dels xiprers.

Xiprers

dimecres, 20 abril, 2022 - 10:15

Demà, a partir de les 22 h i fins a les 6 h del matí, començaran les feines del tractament fitosanitari dels arbres que voregen l’entorn del CEM Sagnier i els Jardins d’Àngel Guimerà. Es tracta d’una actuació preventiva per evitar l’assecada dels xiprers en aquestes zones.

Els productes que s’utilitzaran són: un fungicida ALIETTE WG (matèria activa: Fosetil_AL 80%) i l’adob BROTAVERD (matèria activa: Cu 1,8% + Mn0.8% + Zn 0,5%).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...