Esteu aquí

TFG de l'Ana Cruz: "Túnel"

Concert de final de grau, un acompanyament de La Capsa.

Ana Cruz

dimarts, 2 maig, 2023 - 17:00

Aquest divendres a les 20h, tindrà lloc la presentació del TFG de l'Ana Cruz, "Túnel", a La Capsa. Aquesta acció forma part del dispositiu d'acompanyament als per a estudiants pratencs d'Arts en Viu que realitzen el seu treball final de grau universitari.  El Teatre L’Artesà juntament amb La Capsa i L’Escola d’Arts en Viu  volen acompanyar en aquest moment de transició  a l’alumnat d’estudis superiors d’arts en viu de la ciutat.  El projecte es va posar en marxa al 2020 i des de llavors ja s’han acompanyat a 8 alumnes de diverses disciplines, oferint suport en les diferents fases del treball, en funció de cada especialització: ajut a la conceptualització, cessió d’espais d’assaig, recolzament amb el disseny de la producció tècnica i un acompanyament per poder fer front la seva comunicació. De fet, el projecte és un punt d’inici per continuar treballant, un espai de continuïtat i de comunitat on poder interconnectar-se amb altres agents creatius de la ciutat.

El projecte: “Túnel”

L'Ana ha cursat els seus estudis superiors musicals en l’especialitat d’interpretació del Baix elèctric en Jazz i Música Moderna a la Fundació Conservatori del Liceu de Barcelona. Túnel descriu, en un recull de sis temes propis, tot el recorregut i les vivències durant aquests quatre últims anys cursant els estudis superiors de música i el creixement tant humà com professional en els aspectes d’instrumentista i música. Ens endinsarem dins d’aquest Túnel per poder escoltar des del jazz més convencional al  més contemporani fins a arribar a estils més moderns explotant totes les possibilitats del baix elèctric, moltes vegades amagat pels racons més inospits de l’escenari.

Qui és l’Ana?

L’Ana Cruz és una jove música formada a l’Escola d’Arts en Viu del Prat de Llobregat i a la Fundació Conservatori del Liceu. Actualment, és la baixista de diversos projectes on ha pogut tocar al costat d’artistes com Joina, Marta Knight, Sonso f Med, Amanda Álvaro, Abril Gabrielle tocant a escenaris com el del Mercat de Música de Vic, Festival Eurosonic, Festival Esperanzah entre d’altres.

Us esperem aquest divendres a les 20h a La Sala de La Capsa, l'accés serà gratuït! 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dijous, 15 maig, 2025 - 11:00

Pluja, risotto i Rummikub: un dilluns qualsevol a la Palmira

Entre cotxets, jocs de taula, pluja i risotto, el centre cívic esdevé un punt...

dimecres, 14 maig, 2025 - 12:30

Els barris del Prat s'omplen de circ amb el cicle Saltimbanqui de maig a juliol

El Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa impulsa una programació d...