Esteu aquí

Tejedor creu urgent la creació d'un ens de gestió de l'aeroport

Dimarts s'inaugura la nova terminal sud, la T1.

dimarts, 16 juny, 2009 - 11:00

Dimarts dia 16 de juny s'inaugura la nova terminal sud de l'aeroport del Prat, l'anomenada T1, amb la presència del president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero; del president català, José Montilla; i de l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor.

Tejedor ha tornat a demanar la creació urgent d’un nou organisme descentralitzat que gestioni l’aeroport del Prat de forma conjunta amb la Generalitat, els ajuntaments de la zona i agents econòmics i socials. L'alcalde pratenc s'ha mostrat escèptic sobre un possible acord sobre aquesta qüestió en els propers mesos, davant el que ha titllat com a manca de compromís per part del president del govern espanyol.

Tot seguit podeu escoltar (format mpt3) les declaracions de Tejedor a l'emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM).

 
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...

divendres, 2 octubre, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria d’un nou sorteig de pisos de lloguer assequible al Prat

El termini per presentar sol·licituds per als 80 habitatges promogut per Prat...