Esteu aquí

Tall a Enric Morera dues setmanes, amb desviament del bus 105

Al tram entre Indústries i Verge de Montserrat.

dilluns, 10 desembre, 2007 - 10:49

Des del dilluns dia 10 de desembre, i durant un parell de setmanes, el tram del carrer d'Enric Morera entre Indústries i Verge de Montserrat restarà tallat al trànsit de vehicles a causa d'unes obres de canalització de gas i de xarxa elèctrica.

La línia 105 d'autobús s'haurà de desviar, tot fent un recorregut alternatiu pel carrer de Lleida fins a l'avinguda del Remolar. Queden anul·lade sles parades d’aquesta línia al carrer del Coronel Sanfeliu direcció aeroport /Mas Blau.

Tot seguit podeu consultar informació gràfica.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

divendres, 23 maig, 2025 - 08:30

El pla urbanístic de Seda-Paperera rep el Premi ASPRIMA-SIMA 2025 com a referent d'urbanisme innovador i sostenible

“Aquest premi suposa un reconeixement de primer nivell a la bona feina feta...

dimecres, 21 maig, 2025 - 14:45

El Prat guanyarà un nou accés per carretera a través de la Ronda de Ponent

La rotonda d’accés a la C-32, A-2 i Rondes es tallarà el dissabte, 24 de maig...