Esteu aquí

Tall de circulació al camí de Cal Silet entre el c. de la Carretera de la Platja i el c. de la Carretera de l’Aviació

La restricció de la circulació, que començarà el dia 10 de juliol, està vinculada a la urbanització de la fase 3 de l’ARE Eixample sud

planol_tall_cami_silet.jpg

dimarts, 9 juliol, 2019 - 16:30

Amb motiu de les obres d'urbanització de la fase 3 de l’ARE Eixample sud, a partir del proper dimecres 10 de juliol, es tallarà el camí de Cal Silet entre el c. de la Carretera de la Platja i el c. de la Carretera de l’Aviació.

En el context de la urbanització d’aquests terrenys es construirà el tram restant de la ronda Sud, que anirà des de la carretera de l'aviació fins al c. de la Carretera de la platja. L’encreuament amb aquesta última via s’organitzarà amb una rotonda. Es finalitzarà també la connexió de la ronda amb els carrers d’Antoni Tàpies, Ernest Lluch i Jaume Casanovas. La previsió és que l'obra tingui una durada de 18 mesos.

El veïnat del barri de les Palmeres tindrà habilitat un accés provisional pels vehicles des del carrer de la Carretera de l’Aviació, i l’accés per a vianants es garantirà sempre des del carrer de Jaume Casanovas i del carrer de la Carretera de l’Aviació. El carrer de Jaume Casanovas entre l’avinguda Onze de Setembre i el Camí de Cal Silet no tindrà sortida i s’hi habilitarà el doble sentit de circulació per garantir l’accés al veïnat, als aparcaments i a la residència.

Plànol afectacions circulació de vehicles i viannats

Descarrega el plànol (jpg - 275919 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

divendres, 8 maig, 2026 - 13:30

Els Mossos d’Esquadra feliciten l’agent de Policia Local Joaquin Lay per la seva trajectòria en la lluita contra el narcotràfic

El reconeixement es va lliurar durant el Dia de les Esquadres de la Regió...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...