Esteu aquí

Substitució d'arbres a la Carretera de la Marina per problemes de paràsits i brutícia

Els arbres de Judea seran retirats i en el seu lloc es plantaran troanes

Alguns dels arbres de Judea que seran substituïts.

Alguns dels arbres de Judea de la Carretera de la Marina que seran substituïts.

dilluns, 30 gener, 2017 - 09:00

Els arbres de Judea que estan plantats a la vorera costat Llobregat del carrer de la Carretera de la Marina seran substituïts per troanes. En concret, els arbres que seran retirats estan situats en dos trams del carrer: entre lo Gaiter del Llobregat i Pau Casals, i entre Miquel Martí i Pol i Pablo Neruda. 

La substitució, que es farà durant aquesta setmana, no afecta als arbres situats a la mitjana de la Carretera de la Marina, que són d'una altra espècie que no dona problemes.

Els arbres de Judea donen molts problemes degut a les seves exhuberants floracions i fructificacions, que generen melasses que embruten el carrer i atrauen diferents paràsits. 

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...