Esteu aquí

S'organitzen plantacions populars d'arbustos a l'Espai Natural del Riu

Ja s'hi han apuntat més de mil persones, però encara hi ha places lliures.

divendres, 16 febrer, 2007 - 10:41

Fins al diumenge 1 d'abril, l'Ajuntament del Prat organitza plantacions populars d'arbustos a l'Espai Natural del Riu.

A més de plantar arbustos, les persones participants podran passejar i observar el riu, l'estany de cal Tet, els canyissars i les jonqueres, així com mirar les aus aquàtiques, que són les reines d'aquest espai.

Les plantacions populars d'arbustos autòctons (tamarius, ginestes i salats blancs) beneficien força la biodiversitat, ja que aquestes plantes actuen com a zones de refugi i alimentació per a diverses espècies d'insectes, ocells i petits mamífers.

Les plantacions també ajuden a fixar el terreny i redueixen l'erosió en el cas d'inundacions. I el més important, fer aquestes plantacions amb voluntaris i voluntàries fomenta el sentiment d'implicació personal, de respecte i defensa dels nostres valuosos espais naturals.

Us hi voleu apuntar?
Si us animeu a participar en les plantacions populars, encara hi sou a temps. Truqueu o aneu personalment a les Cases d'en Puig (pl. Agricultura, 4. Tel. 93 370 90 02).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...