Esteu aquí

S'incorporen tretze nous agents a la plantilla de la Policia Local

Els principals objectius del cos són mantenir la xifra de 120 agents i fer atenció especial a l’ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana.

dimecres, 10 febrer, 2010 - 11:15

Intentar mantenir la xifra de 120 agents i fer atenció especial a l’ordenança municipal de Civisme i Convivència Ciutadana. Aquests són els principals objectius de la Policia Local del Prat i de l’àrea municipal de Seguretat Ciutadana, Mobilitat i Transport per als pròxims mesos.

Tretze agents que es van incorporar al cos a finals d’estiu han accedit oficialment al càrrec en un acte celebrat dimarts al saló de plens de l’Ajuntament.

La Policia Local té previst incrementar la plantilla actual, que és de vora 120 persones. Ho farà amb sis agents més en pràctiques, que ara mateix estan en fase de formació a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, a Mollet del Vallès.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...