Esteu aquí

S'inaugura oficialment la comissaria dels Mossos d'Esquadra

Situada al número 26 de l'avinguda de l'Onze de Setembre.

dilluns, 22 octubre, 2007 - 10:45

Aquesta tarda es fa l'acte protocolari d'inauguració oficial de la comissaria dels Mossos d’Esquadra, situada a l’avinguda Onze de Setembre, a l’alçada del carrer Riu Anoia, i que ja està en funcionament des de la segona setmana d'octubre.

L’edifici té prop de 2.800 metres quadrats de superfície, dividits en un soterrani, una planta baixa i una planta superior. A la planta baixa hi ha la recepció, els vestidors per als agents i espais per a atenció de visites i de suport a víctimes. Al soterrani hi ha les cel·les, mentre que al primer pis estan situades les dependències que es dediquen a la investigació, els arxius i els locutoris per a persones detingudes.

La inauguració es fa a les sis de la tarda i a l’acte hi assistirà l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i el conseller d’Interior i Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat, Joan Saura.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...

dimecres, 2 juliol, 2025 - 14:15

Fruita Baix convida a brindar pel territori amb fruita de proximitat

De l’1 al 13 de juliol, 23 restaurants del Baix Llobregat oferiran còctels...