Esteu aquí

Semàfor provisional a Carretera de la Marina amb Lleida

Per millorar la seguretat del trànsit arran del pas dels autobusos que abans circulaven per Verge de Montserrat

Un autobús articulat a l'encreuament entre Carretera de la Marina i Lleida

dimarts, 30 gener, 2018 - 06:00

L'Ajuntament del Prat ha habilitat un grup semafòric provisional a l'encreuament dels carrers Carretera de la Marina i Lleida. 

A causa de les obres a l'avinguda de la Verge de Montserrat, els carrers citats han experimentat un considerable increment del trànsit. Entre els vehicles que hi passen destaquen els autobusos, entre els quals els articulats de les línies 65 i 165, que necessiten un angle de gir força ample. Per millorar la seguretat del trànsit i dels vianants en aquest encreuament s'ha habilitat aquest grup semafòric provisional, que funcionarà mentre durin les obres a Verge de Montserrat. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...