Esteu aquí

Sant Cosme celebra dissabte una gran trobada per la convivència

Nombroses entitats, col·lectius, veïnes i veïns han col·laborat en la programació de les activitats

dimecres, 2 març, 2016 - 09:30

Arriba la segona edició del cicle d’activitats “Tots i totes fem Sant Cosme: Trobada per la Convivència”.  Serà el dissabte 5 de març, a la plaça de la Remodelació, on es faran un munt d'activitats amb l’objectiu de promoure la convivència i la diversitat intercultural.

La programació de les activitats és fruit de la participació i col·laboració de nombroses entitats i col·lectius i veïns i veïnes del barri. GATS, el Projecte ICI, l’Ajuntament del Prat i l’Obra Social “la Caixa” en són els principals impulsors.

A la jornada hi hauran tallers i activitats pensades per gaudir en família, un espai gastronòmic i d’artesania, diverses actuacions de ball i musicals, castells, gegants, batucada i molt més. També s'hi celebrarà el Concurs de Sopes del Món, un dels seus principals atractius.

Enguany, com a novetat, també es realitzaran diverses activitats i tallers relacionats amb la promoció de la salut, els productes de proximitat i l'alimentació saludable.

Tancaran la trobada actuacions musicals com les de Joan Garriga i Marià Roch, de la Troba Kung-fu, i el Recital de Cante de Juan Manzano “El Coco” amb la guitarra d’Eduardo Cortés.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...