Esteu aquí

Resolta l'avaria elèctrica que afectava 3.000 persones a Sant Cosme

dilluns, 10 desembre, 2018 - 14:00

Des de dissabte a la nit, a causa d'una avaria elèctrica en un transformador, una part del barri de Sant Cosme ha estat sense subministrament elèctric fins a la nit de dilluns, quan s'ha pogut reparar. Segons estimacions de la Policia Local, unes 3000 persones s'han vist afectades per aquesta incidència.

El transformador avariat, situat al carrer del Riu Anoia, s'ha cremat i bona part del cablejat soterrat ha quedat fos. L'avaria ha afectat també l'enllumenat del carrer i els semàfors de la ronda del Sud. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...