Esteu aquí

Recuperem les ponències i les aportacions del públic del Cicle Diàlegs

Cèntric ha posat a disposició del públic els àudios de les xerrades

centric_dialegs_rendueles

dijous, 6 abril, 2023 - 10:30

El cicle Diàlegs del Cèntric Espai Cultural ha estat una magnífica oportunitat per escoltar veus destacades dels àmbits del pensament, la reflexió crítica, l’activisme  polític i la literatura. Des de l’inici del cicle,  el passat mes d’octubre,  ha aconseguit reunir un públic interessat i compromès, la majoria qual, fisel a tot el cicle.

Per a aquelles persones que no van poder assistir a les sessions o que volen reviure els moments més destacats, el Cèntric ha posat a disposició del públic els àudios de les xerrades a través del canal d'Ivoox. El format ens permet recuperar les ponències i les aportacions del públic.

A través de la pàgina web  elprat.cat/dialegs, a més dels àudios trobareu tota la informació sobre la coordinació del cicle i les persones que hi ha participat, amb enllaços d’interès a la seva obra.   

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...