Esteu aquí

Qualitat excel·lent de l'aigua de la platja, també al setembre

Segons l'analítica realitzada el 6 de setembre passat a la zona del Club Marítim per part de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA).

divendres, 12 setembre, 2008 - 15:06

La qualitat de l'aigua de la platja del Prat continua sent excel·lent aquest mes de setembre, tal com ho ha estat durant tot l'estiu. Així ho confirma l'analítica del 6 de setembre passat, realitzada per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) dins el Programa de vigilància i informació de l'estat de les platges i zones de bany interiors.

Durant tota la temporada de bany, l'ACA fa analítiques setmanals de l'estat de l'aigua de la platja.

L'analítica del 6 de setembre amb prou feines va detectar elements microbiològics a l'aigua, que presentava una temperatura de 25,8 graus, gairebé un grau menys que una setmana abans.

Les mostres analitzades provenen de la zona del club marítim.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...