Esteu aquí

Protecció Civil demana extremar les precaucions a la platja

TEMES: Turisme

La Generalitat ha recomanat augmentar les mesures preventives als banyistes de les platges del litoral català i, en especial, a aquelles persones amb malalties o patologies coronaries conegudes, gent gran i infants.

divendres, 16 agost, 2013 - 14:00

Protecció Civil recomana no banyar-se si us trobeu malament o cansats i fer-ho acompanyat d’una altra persona. De la mateixa manera, els infants cal que estiguin sempre sota la vigilància i supervisió d’un adult a tota la platja.

A més, cal respectar les normes de bany i el color de les banderes així com fer cas sempre de les indicacions dels socorristes. Des d’aquest òrgan també s’indica que si s’observa a alguna persona amb dificultats a l’aigua s’ha d’avisar immediatament un socorrista o trucar al 112 però no llançar-se a rescatar-lo si no es tenen coneixements de rescat aquàtic.  

En tot cas, cal sempre evitar els accidents i extremar les mesures de seguretat tant a l’aigua com a la sorra.

Podeu consultar més consells de seguretat en el bany al web de la Generalitat i també en aquest enllaç l’estat de les platges i la bandera que hi oneja.

 

Compartir

Noticies relacionades

AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

dimecres, 26 novembre, 2025 - 09:15

L’Espai Gastronòmic de la Fira Avícola 2025 creix i es consolida com a epicentre del talent culinari i del producte local

La 52a Fira Avícola se celebrarà del 28 al 30 de novembre a la Granja de la...