Esteu aquí

Prat Espais ja tramita els primers ajuts al lloguer d'aquest any

Les sol·licituds de renovació es poden fer fins el 28 de febrer

Oficines de Prat Espais

Oficines de Prat Espais.

divendres, 27 gener, 2017 - 13:30

L'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais, ja tramita els primers ajuts al lloguer de l'any 2017.

Durant el 2016 es van presentar 443 sol·licituds de prestacions de lloguer, el que suposa un increment del 15% respecte de l’exercici anterior. Aquests ajuts poden suposar un pagament promig d'uns 180 euros mensuals a les persones que l’assoleixin. Al Prat, s’estima que el 2016 es van rebre per aquest concepte uns 900.000 euros.

Les persones que en l’actualitat estan cobrant ajuts al lloguer i que tenen dret automàtic a la seva pròrroga, previ el corresponent tràmit de control i verificació, poden presentar la seva sol·licitud i la documentació adient, fins el proper 28 de febrer, a Prat Espais. 

Posteriorment s’obrirà la convocatòria a la resta de ciutadans per accedir a altres prestacions de pública concurrència per pagar el lloguer. El web de Prat Espais donarà àmplia informació, en el seu moment, indicant els requisits i els terminis per accedir-hi.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...