Esteu aquí

Posa't en forma aquesta tardor i vine a provar alguns dels cursos i tallers!

Els equipaments culturals i algunes entitats de la ciutat ja tenen preparada l'oferta de cursos i tallers per al proper trimestre de tardor.

dilluns, 4 setembre, 2017 - 10:30

Un munt de propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el coneixement, per a continuar aprenent, desenvolupar les teves habilitats creatives i passar-ho bé, tot compartint les teves aficions amb d'altres persones.

Les inscripcions comencen el 13 de setembre , a les 16.30 hores i duren fins el 27 setembre. Es poden  realitzar directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat

Recorda que, si fas la inscripció presencial en qualsevol equipament municipal, et pots inscriure a qualsevol curs d'aquesta oferta, organitzat per l'Ajuntament.

A partir d'avui mateix, ja pots consultar aquesta oferta al web de l'Ajuntament, als webs dels equipaments i entitats culturals, o en aquest desplegable.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 10 desembre, 2025 - 11:00

El cicle de Producció Agroecològica de l’INS Les Salines s’endú el premi al millor gall de raça Pota Blava de la Fira Avícola

El guardó s’emmarca en la voluntat de participació del centre en la...

dimarts, 9 desembre, 2025 - 10:00

El Cicle Ada Lovelace 2025 tanca una edició dedicada a desxifrar els secrets de la genètica

La cinquena edició del cicle apropa la biologia molecular, l’edició genètica...

divendres, 5 desembre, 2025 - 10:00

El Ribera acull un taller de ‘cajón flamenc’ per a joves del Prat

Dotze joves de la ciutat han construit el seu propi 'cajón' de la mà del...