Esteu aquí

Obre el camí de la Bunyola, que porta als Carrabiners i al Semàfor

Després d'uns mesos en què el camí ha estat sotmès a obres de millora

divendres, 11 febrer, 2011 - 14:14

El tram del camí de la Bunyola que va del camí de València fins a la platja tornarà a obrir aquest cap de setmana, de manera que es podrà accedir als edificis dels Carrabiners i del Semàfor.

Aquest tram del camí, que discorre per la dreta del canal de la Bunyola, ha estat tancat els darrers mesos perquè s'ha sotmès a treballs de millora i renaturalització.

De moment l'accés als Carrabiners i al Semàfor es podrà fer només els caps de setmana, de 9 a 17 h.

El camí que discorre per l'esquerra del canal de la Bunyola i que porta al mirador de Ca l'Arana encara està tancat perquè encara s'hi fan treballs de millora.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...