Esteu aquí

Obert el període per presentar propostes a la beca de recerca històrica Jaume Codina.

L’Ajuntament del Prat de Llobregat convoca enguany una nova edició.

dijous, 16 març, 2023 - 13:30

Aquest any se celebra el centenari del naixement de l’historiador Jaume Codina Vilà i per commemorar aquesta efemèride es convoca una nova edició de la beca de recerca històrica dedicada al seu nom. La beca està adreçada a projectes que promoguin la investigació sobre aspectes inèdits en el camp de les ciències socials i humanes relacionades de manera directa amb el Prat i el seu entorn. 

La beca està dotada amb tres mil euros i  inclou la possibilitat de publicació del treball en format digital i físic.  Podeu consultar les bases aquí.

A l’estiu està previst inaugurar una exposició dedicada a la tasca de Jaume Codina com a historiador del Prat i del Delta, i  que mostrarà el seu important fons documental, dipositat a l’Arxiu Municipal.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 11 maig, 2026 - 20:30

Una nova exposició col·lectiva mostra la mirada de l’alumnat sobre el Delta del Llobregat

Els alumnes de 4t de l’Escola Bernat Metge i de 5è de l’Escola Jacint...

dimecres, 6 maig, 2026 - 16:30

El circ com a punt de trobada: el Saltimbanqui desplega la seva programació al carrer

El cicle del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa porta espectacles i...

dilluns, 4 maig, 2026 - 20:00

L’arbre de les històries, una instal·lació de Sant Jordi al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una proposta comunitària intergeneracional amb escoles i veïnat a través de...