Esteu aquí

Obert el període per presentar propostes a la beca de recerca històrica Jaume Codina.

L’Ajuntament del Prat de Llobregat convoca enguany una nova edició.

dijous, 16 març, 2023 - 13:30

Aquest any se celebra el centenari del naixement de l’historiador Jaume Codina Vilà i per commemorar aquesta efemèride es convoca una nova edició de la beca de recerca històrica dedicada al seu nom. La beca està adreçada a projectes que promoguin la investigació sobre aspectes inèdits en el camp de les ciències socials i humanes relacionades de manera directa amb el Prat i el seu entorn. 

La beca està dotada amb tres mil euros i  inclou la possibilitat de publicació del treball en format digital i físic.  Podeu consultar les bases aquí.

A l’estiu està previst inaugurar una exposició dedicada a la tasca de Jaume Codina com a historiador del Prat i del Delta, i  que mostrarà el seu important fons documental, dipositat a l’Arxiu Municipal.

Compartir

Noticies relacionades

centric_musica_homenatge victoria de los angeles

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Torna el cicle "Viu la clàssica" al Cèntric

Un concert en viu d’homenatge a Victoria de los Ángeles obrirà la nova...
patrimoni_prat nocturn_24.jpg

divendres, 12 setembre, 2025 - 13:15

15 anys de Prat Nocturn: un viatge per la història del Prat a La Ricarda

Aquest any tindrà lloc del 22 al 25 de setembre i la reserva de plaça es...

divendres, 12 setembre, 2025 - 09:45

Arrenca el curs a L'Escola d'Arts en Viu

Aquest centre municipal de formació artística inicia el que serà ja el seu...